صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / نکات جیمیل بخش 15

نکات جیمیل بخش 15

نکات جیمیل بخش 15

نکات جیمیل بخش 15 اگر می‌خواهید از جیمیل برای ارتباط با دیگران استفاده کنید، بهتر است با قابلیت‌ها و ترفندهای آن آشنا شوید ما به شما در این مقاله، نکات بسیاری درباره جیمیل آموزش می دهیم.

ترفند 10 – کارهای ابتدایی را بهتر به انجام برسانید

برای تکمیل این کارگاه آموزشی و تبدیل شما به یک جیمیل‌باز بالفطره باید آشنایی‌تان با امور پیش‌پا افتاده و ابتدایی را نیز افزایش دهیم. احتمالاً نمی‌دانستید که برای جستجوی نامه‌های دریافتی از سوی شخصی خاص می‌توانید از پرس‌وجویی نظیر «from: emailname@gmail.com» کمک بگیرید.
اگر شما هم ترفند مشابه‌ای را می شناسید در بخش نظرات آن را به دیگران معرفی کنید.

تنظیمات جیمیل برای لغو ارسال نامه فرستاده شده

اشتباه در ارسال ایمیل بسیار متداول است. در یک نظر سنجی AOL که تحت عنوان CBS صورت گرفته است؛ نشان می­ دهد که در حدود 32 درصد از مردم به طور تصادفی، ایمیل اشتباه ارسال می­ نمایند. ارسال یک ایمیل اشتباه با فایل ضمیمه نامطلوب یا انتقال اطلاعات محرمانه ممکن است تصوری غلط را به عنوان یک فرد حرفه ای ایجاد نماید و یا حتی می­ تواند در کار شما اختلال ایجاد کند. با در نظر گرفتن این اشتباه متداول، جیمیل امکانی را فراهم نموده است که می­ توانیم به کمک آن یک ایمیل ارسال شده را در مدت زمان کمتر از 30 ثانیه «لغو ارسال» نماییم.

جهت انجام این کار، به سادگی به صفحه «تنظیمات» حساب جیمیل خود بروید. گزینه لغو ارسال را فعال نمایید و مدت لغوسازی را مطابق با خواسته خود تنظیم نمایید. عکس صفحه زیر به شما در درک بهتر کمک خواهد نمود.

آموزش ترفند لغو ایمیل ارسال شده در جیمیل نکات جیمیل بخش 15

  1. تنظیمات جیمیل برای : اینکه تمام ایمیل­ ها را در یک صفحه دریافت نمایید
    آیا شما از اشخاصی هستید که از ورق زدن صفحه متنفر است؟ آیا ترجیح می ­دهید که تمام ایمیل­ ها را در یک صفحه ببینید به جای اینکه در صفحات مختلف اجتماعی و تبلیغات ببینید؟

این ترفند تضمین می­ نماید که تمام ایمیل­ ها، صرف نظر از دسته بندی آنها، به طور منظم در صندوق (Inbox) اصلی جیمیل قرار داده می­ شوند. برای رسیدن به این هدف، به سادگی به تنظیمات جیمیل خود بروید و بر روی صفحه صندوق کلیک نمایید. می توانید صندوق تبلیغاتی و اجتماعی را از حالت انتخاب خارج نمایید و به این ترتیب تمام ایمیل­ های شما در یک صفحه قرار می­ گیرند.

آخرین اخبار از شهر ایمیل

مطالب مرتبط